✿دهکده ی زبان✿

✿دهکده ی زبان✿
اموزش زبان وراه های یادگیری آن 
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دهکده ی انگلیسی englishhome.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






 


 

 

سلام به تمامی دانش اموزهای عزیزیادبیرهای محترم ویاسایرمردم ایران زمین!

این وب ازموقعی که شروع به فعالیت کرده است،تمام سعیش رابه کارگرفته تاشماراراضی نگه دارد.

من به شخصه،عاشق درس ودرس خواندن هستم وتمام سعیم رابرای ممتازشدن به کارمیگیرم.شماهم منودعاکنید.

البته به وبم همیشه رسیدگی میکنم وبگم که عاشق اینترنت هم هستم. 

زمان که می گذرد، ما بیشتر و بیشتر نیازمند یادگیری زبان خارجی هستیم، و کمتر و کمتر زمان داریم برای جستجو، مطالعه و یادگیری.
ما دردهکده ی انگلیسی سعی کرده ایم راه حلی برای این مشکل بیابیم:
مجموعه مطالب آموزشی زبان را به صورتی تهیه کرده ایم که سه ويژگی: بسامان، ارزان و آسان را داشته باشند.
فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
فونت زيبا سازفونت زيبا ساز
 
فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز فونت زيبا ساز
... ABCD

 

 



نظرات شما عزیزان:

ASHEGH
ساعت22:50---20 دی 1391
اینو کسی برام فرستاده مال من نیستممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرسhttp://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید..امتحانش مجانیه.

iman
ساعت16:02---21 خرداد 1391


سلام دوست عزیز !!!!!!!!!!!!!!!
دوست داری با هم تبادل لینک کنیم

اگه دوست داری منو به عنوان(( اخبار بیا 2 موزیک
و آدرس :http://b2m-news.loxblog.comلینک کن
بعد بهم خبر بده تا لینکت کنم
موفق باشی !!!



مازیار
ساعت19:20---20 خرداد 1391
سلام
وبلاگ بسیارارزشمندی رابه لحاظ فرهنگ سازی ارائه نموده اید،کارتان واقعاً تحسین برانگیزمی باشد.برایتان موفقیت بیشتری رابه جهت تلاش وکوششتان آرزومندم.


afsane
ساعت11:32---5 بهمن 1390
salam mc k sar zadi be jame abnabatiya khosh umadi bazam bem sar bzan khoshhal misham l3ye ta hi 2bare

hamidh2
ساعت22:00---4 بهمن 1390
لینک شدی دوست عزیز بازم به ما سر بزن

مهدي
ساعت19:30---4 بهمن 1390
سلام من نيز شما را لينك كردم

مهدي
ساعت18:42---4 بهمن 1390
سلام دوست عزیز !!!!!!!!!!!!!!!
دوست داری با هم تبادل لینک کنیم

اگه دوست داری منو به عنوان(( موزيك 0631
و آدرس :http://music0631.loxblog.irلینک کن
بعد بهم خبر بده تا لینکت کنم
موفق باشی !!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ برچسب:, ] [ ] [ darya ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم ازاین وبلاگ لذت کافی روببریدواستفاده کافی روبکنید دادن نظروعضوشدن تواین وب فراموش نشه لطفا.همچنین خواهشا دارندگان gmail این صفحه روبه منظور حمایت از وب به اشتراک بگذارند
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 240
بازدید کل : 12162
تعداد مطالب : 33
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1


.

این صفحه را به اشتراک بگذارید
Pichak go Up
تماس با ما
« ارسال برای دوستان »
نام شما :
ایمیل شما :
نام دوست شما:
ایمیل دوست شما:

Powered by ParsTools



بک لینک طراحی سایت